شرایط تعویض سفارش در فروشگاه کیف و کفش خورشید

1- تمامی اجناس در فروشگاه کیف و کفش خورشید توسط تیم کنترل کیفیت مجموعه خورشید کالکشن بررسی می‌شود ولی باز هم در صورت هر گونه ایراد فنی و ظاهری با کمال‌میل خرید شما را مرجوع کرده و هزینه کل رو عودت می‌دهیم. در این صورت پس از بازگشت کالا به مجموعه خورشید کالکشن، تصویر برگه پستی و اطلاعات خرید خود را از طریق اینستاگرام خورشید کالکشن ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

2- تمامی عکس هایی که در سایت و سوشیال مدیاهای خورشید کالکشن بارگذاری می شود توسط تیم خود مجموعه عکاسی می شود و هیچ عکسی ژورنالی نیست ولی به علت تفاوت ویژگی نمایشگر برندهای مختلف 20 % تفاوت رنگ وجود دارد و مرجوعی با این دلیل، مورد قبول نیست.

3- توجه داشته باشید باز کردن درب کارتن توسط اشیا تیز باعث آسیب به کیف و یا کفش می‌شود، در این صورت امکان مرجوعی وجود ندارد.

4- در صورت خرید حضوری از فروشگاه کیف و کفش خورشید، به مدت 48 ساعت با ارائه فاکتور خرید، فقط امکان تعویض محصول وجود دارد.

5- بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوعی کالای خود را توضیح دهید و همچنین در کاغذی به‌ صورت کامل یادداشت شود و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.

6- بازگشت کالا صرفاً با اطلاع‌ رسانی به پشتیبانی و تأیید این واحد امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع‌ رسانی به عهده کاربر است.

7- مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر است.

8- در صورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به مجموعه خورشید کالکشن بازگشت داده می‌شود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود و اینکه حداقل دو هفته زمان بر است. (زمان دو هفته مربوط به اداره پست است)

9- در ایام فروش فوق‌ العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.


سوالات متداول:

آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

اگر سفارش شما ارسال نشده باشد، بله فقط امکان تعویض آن وجود دارد. در این صورت با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و یا به دایرکت اینستاگرام مجموعه خورشید کالکشن پیام دهید تا هماهنگی های لازم انجام شود.

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

آیا پرداخت اینترنتی در khorshidcollection.com امن است؟

ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از ما بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای امنیت پرداخت خود نکته های زیر را رعایت فرمایید:

1. با مشاهده قسمت آدرس (address bar) در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https استفاده می شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس سایت، https وجود داشته باشد.

2. حتماً توجه بفرمایید که در سایت نماد اعتماد الکترونیکی وجود داشته باشد. (معمولاً این نماد، در قسمت فوتر (پایین سایت ها) وجود دارد و با کلیک بر روی آن اطلاعات کامل صاحب امتیاز سایت برایتان باز می شود.

3. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل سبز رنگ در قسمت بالا سمت چپ صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

4. برای ورود اطلاعات کارت خود حتما از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

زمان ارسال سفارش به چه صورت است؟

تمامی سفارشات معمولاً یک تا سه روز کاری پس از ثبت سفارش ارسال خواهند شد و نهایتا بعد از ارسال، 3 تا 5 روز کاری بعد بدست شما می رسد.

توجه داشته باشید زمان ارسال با توجه به شرایط آب و هوایی و حجم ترافیک سفارشات متغییر می باشد.

نحوه ارسال سفارش از چه طریق است؟

سفارش های شهر اصفهان توسط پیک موتوری اسنپ و یا پست پیشتاز ارسال می گردد. (در صورت ارسال توسط پیک موتوری اسنپ، هزینه ارسال آن، در زمان تحویل کالا توسط خود مشتری پرداخت می گردد.)

سفارش های استان های دیگر از طریق سرویس پست پیشتاز ارسال می گردد.

آیا پرداخت در محل دارید؟

خیر، سرویس پرداخت درب منزل نداریم.